مدرسه وگانیسم

خام گیاهخواری خام وگان وگانیسم برنامه غذایی

منو
دلایل گیاهخوار بودن انسان

دلایل گیاهخواری

دلایل گیاهخوار بودن انسان

دلايل گياهخوار بودن انسان و شرح آن:

 

۱- انسان مانند ساير گياه خواران آب را می مكد در حالی كه گوشت خواران ليس ميزنند.

۲- انسان مانند ساير گياه خواران بدون حركت دادن سر می تواند فك خود را علاوه بر بالا و پاين به چپ و راست هم حركت دهد درحالی كه گوشت خواران فقط به بالا و پايين قادرند.

۳- انسان مانند ساير گياه خواران داراي دندانهای صاف و مسطح است در حالی كه دندان گوشت خواران تيز و شمشيری است.

۴- گياهان به آهستگی مواد مغزی خود را پس می دهند از اين رو براي جذب آنها نياز به روده بلند است انسان دارای روده كوچك( ۷ متری) و روده بزرگ( ۱٫۵ متری) است، مانند ساير گياهخواران

در عوض گوشت به علت فساد پذيری بالا نبايد مدت طولانی در بدن بماند از اين رو نياز به روده كوتاه است و تمام گوشت خواران روده هاي كوتاه دارند.

۵- عضلات معده انسان ظريف و نرم است در حالی كه عضلات معده گوشت خواران خشن و پولادين است برای هضم و حل كردن گوشت و استخوان ، براي همين است كه انسانهایی كه گوشت غذای اصلی آن هاست بيشتر اوقات دچار بيماری يبوست می باشند و يبوست عامل بيشتر بيماريها است.

۶- ترشحات معده و لوزالمعده انسان بر روی گوشت بسيار كم اثر است در حالی كه ترشح معده گوشت خواران گوشت، رگ، پيه و استخوان را نيز حل ميكند.

۷- گوشت دارای ازت زيادی است كه دفع آن برای بدن انسان بسيار سخت است و باعث نقرس و بيماريهای كبدی می شود بوی بد دهان و بعضی از سردردها دلايل وجود ازت زياد در مايعات بدن است.

۸- گوشت خواران برای تامين تمام مواد مورد نياز بدن خود گوشت، پوست، چربی و استخوان شكار خود را ميخورند انسان نمی تواند.

۹- چاك دهان انسان و گياه خواران كوچك در حالی كه چاك دهان گوشت خواران بسيار باز است.

۱۰- از دلایل گیاهخوار بودن این که چربی گوشت به زحمت از بدن انسان دفع می شود و دارای کلسترول بد است. از اين رو چربی سرگردان در شكم ، پهلوها ،سينه ،باسن و…انباشته شده و انباشت آن در رگها انسداد و تصلب شرائين را به همراه دارد.

۱۱- حيوانات گوشت خوار قادرند به سرعت بدوند و حيوان در حال گريز را گرفته و بدرند ولی انسان برای بالارفتن از درختان و چيدن ميوه ها و دانه ها توانا است.

۱۲- چشم گوشت خواران ميی تواند در شب ببيند در ضمن زاويه گشاد و تنگ شدن مردمك چشم آنها عمودی است در گياه خواران اين چنين نيست.

۱۳- پروتیین موجود در گوشت سخت تر از پروتیین گياهان در بدن انسان جذب می شود از اين رو بدن مجبور به كار طاقت فرسا است.

۱۴- گوشت خواران می توانند بوی حيوانات ديگر را از فاصله های دور حس كنند انسان قادر به چنين كاری نيست.

۱۵- گوشت خواران ميتوانند ساعت ها بی حركت باقی بمانند و منتظر نزديك شدن شكار باشند در حالی كه انسان نمی تواند يك جا بند شود.

۱۶- طبع انسان چون گياه خوار است از ديدن، بوئيدن و چشيدن ميوه ها و سبزيجات خوشش می آيد همان گونه كه گوشت خواران از گوشت و خون، انسان از منظره مرگ و خون غمگين و ناراحت می شود.

انسان و ميوه خواران دوست دارند ميوه ها را به صورت خام مصرف كنند در حالی كه نه ميل دارند و نه می توانند گوشت را خام بخورند.

۱۷- گیاهان خام از خواص شديد شفا بخشی و دفع سموم برخوردار است، بر عكس آنها گوشت و فراورده های حيوانی ناقل بسياری از بيماري ها، انگلها ، كرمها و ميكروبها است.

۱۸- پرندگان و چرندگان و حيوانات گياه خوار يكديگر را می شناسند و در كنار هم با مهربانی زندگی می كنند و هر وقت حيوان درنده ای نزديك شود به طور غريزی می گريزند اين حالت در انسان هم ديده مي شود.

۱۹ – انگشتان دست انسان دليل بر گياه خوار بودن انسان دارد در غير اين صورت بايد ناخنهای تيز و برنده می داشت.

۲۰- گياه خواران برای كنترل دمای اضافه بدن خود عرق ميكنند ولی گوشت خواران زبان را بيرون آورده و به سرعت نفس می كشند.

۲۱- گوشت خواران ۱۰ برابر گياه خواران در بدن جوهر نمك توليد می كنند كه بيشتر برای هضم استخوان كاربرد دارد.

۲۲- انسان توانایی هضم قند شیر گاو به نام لاکتوز را ندارد و سبب مشکلات گوارشی می شود.

فرق گیاهخوار و گوشتخوار

دلایل گیاهخوار بودن انسان را دانشمندان و طبیعت شناسان بروشنی تایید کرده اند و این چیزیست که در غریزه و فیزیولوژی انسان وجود دارد.

در طب قدیم هم از گیاهان استفاده می شده و هیچ کجا تاکیدی بر گوشت و مواد حیوانی نشده است.

انسان گیاهخوار

مضرات کلسترول

سایت مدرسه وگانیسم www.veganism-school.com

کانال گیاهخواری تلگرام مدرسه وگانیسم(گیاهخواری کامل) https://telegram.me/veganism

نظرات :
  • مرتضی گفت:

    سلام من یک گیاهخوار هستم ،۸۰ درصد خام/ و پاورلیفتینگ کار میکنم قدرتم بشتر شده و ذهنم قویتر

  • نفس گفت:

    من ۱۲ سالمه و حدود یک سال و نیم هست که گیاهخوار شدم و حدود ۷،٨ماه بعد از من برادرم که دوسال از من بزرگتره هم گیاهخوار شد الان هرموقع که غذا میخورم عذاب وجدان نمیگیرم

  • نیما گرمسیری گفت:

    تکه گوشت گوسفندی در فریزر داشتم روز گذشته اش اون گوسفندو قربانی کردند و صبح اون روز گوشت درون سردخانه کاملا یخ زده بود وقتی یخ آن آب شد گوشت مدام تکان میخورد ضربه میزد میلرزید تا نصف روز همینطور لرزید و تا امروز من شش ماه است که گیاهخوارم .. زندگیم را واقعا بیشتر دوست دارم .

    • Khodadadi گفت:

      چه اتفاق غم انگیزی منم شش ماهی هست که گیاه خوار شدم شونزده سال هم سن بیشتر ندارم

  • مهدی13 گفت:

    خیلی جالب و جدید بود

  • دیدگاه خود را ثبت کنید :

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.